https://docs.google.com/spreadsheets/d/1ps9cI1hBN14xZbdS3FwO3Pzf9CyPHcfnNj1N2CkTrGo/edit#gid=0
Домашнє завдання на 25 січня
Домашнє завдання
Домашнє завдання на 16 листопада
Операція присвоєння. Вимоги до імен змінних .
Для того, щоб “запам‘ятати” значення досить присвоїти його змінній. Для цього використовується спеціальний оператор присвоєння, який позначається знаком рівності (=).
message = “Hello world!”
n = 12
pi = 3.14159
Слід обирати осмисленні назви змінних. Імена змінних можуть бути довільної довжини, але намагайтесь обирати не занадто короткі та не занадто довгі імена – від цього залежить зручність читання програми.
При заданні імен в Пітоні можна використовувати:
¤ будь-які латинські літери,
¤ цифри (0-9),
¤ знак _ (знак підкреслення).
Знак підкреслення може використовуватись для відділення слів, що утворюють ім‘я змінної. Наприклад, user_name, full_price.
Але назви змінних не можуть:
¤ починатись із цифри,
¤ містити пропуск та специфічні знаки ($, %, &, @, !, …),
¤ набувати значень команд (print, input, …).
Варто пам’ятати, що Python чутливий до регістру (розрізняє великі та малі літери). Змінні X та x – це різні змінні.
Типи даних
Вправа 1
print('Я вивчаю інформатику!')
print('Обчислення:')
print(2*5+5)
print('7+5=',7+5)
print("15"*5)
print("mama"*3)
print("Я справився із завданням")
Вправа 2.
print(25**0.5)#добування кореня
print(15%6)#остача ділення
print(15//6)#ціла частина від ділення
print(3+5)#додавання
print(5-3)#віднімання
print(4*6)#множення
print(42/7)#ділення
29 березня - 2 квітня
Об'єкти електронних таблиць - аркуш, клітинка, діапазон клітинок.
Об’єкт | Властивості об’єкта |
Електронна книга | Ім'я, кількість аркушів, порядок розміщення аркушів, наявність окремих аркушів з діаграмами та інше |
Аркуш | Ім'я, кількість розміщених об'єктів та їх вид, колір ярлика та інше |
Електронна таблиця | Загальна кількість рядків, стовпців і клітинок; кількість рядків, стовпців і клітинок, що містять дані, та інше |
Рядок | Номер, висота, кількість заповнених даними клітинок та інше |
Стовпець | Номер, ширина, кількість заповнених даними клітинок та інше |
Клітинка | Адреса, вміст, тип даних у клітинці, межі, заливка та інше |
Діапазон клітинок | Адреса, ім'я, кількість клітинок та інше |
15 березня
Електронні таблиці.
Завдання на урок
Табличний процесор, його призначення. Об’єкти електронної таблиці, їх властивості. Тест
1 березня
Функція round() може мати один параметр — дійсне число,
що округлюється, і може містити ще один параметр — ціле число,що вказує на кількість знаків після цілої частини.
a=12.473
print(round(а)) # отримаємо 12
print(round(a,2)) # отримаємо 12.47
print(round(a,-2)) # отримаємо 10
Пройдіть опитування...
22 лютого
Домашнє завдання
Реалізуй проєкт у Python
olyagrygorivna@gmail.com
turtle.fillcolor("………….")
turtle.begin_fill()
……………
………………..
turtle.end_fill()
15 лютого
Домашнє завдання
Реалізуй проєкт у Python
"Віяло"
olyagrygorivna@gmail.com
Створення алгоритмів і програм з використанням змінних і різних алгоритмічних структур
Створення алгоритмів і програм з використанням змінних.
8 лютого
Домашнє завдання
Реалізуй проєкт у Python
"Кольорова спіраль"
olyagrygorivna@gmail.com
Ця інформація стане тобі у пригоді.....
1 лютого
olyagrygorivna@gmail.com
Домашнє завдання
Реалізуй проєкт у Python
"Квітка - шестикутник"
turtle.color("blue") #
turtle.width(5)
turtle.down()
turtle.up()
turtle.circle(30)
Домашня робота.
olyagrygorivna@gmail.com
Вправа "Сніжинка"
Реалізувати проєкт за зразком у Thonny!
11 січня
Цикли. Алгоритми повторення.
Основні команди для малювання:
повзаємо (рух):forward(distance)Проповзти вперед на distance пікселів;
backward(distance)Проповзти назад на distance пікселів;
right(angle)Повернутися наліво на angle градусів;
left(angle)Повернутися направо на angle градусів;
goto(x, y)Перемістити черепашку в точку з координатами (x, y);
setx(x)Встановити x координату черепашки;
sety(y)Встановити y координату черепашки;
home()Повернути черепашку додому - в точку, з координатами (0,0);
circle(radius)Намалювати коло радіуса | r |, центр якої знаходиться зліва від черепашки, якщо r> 0 і справа, якщо r <1;
Виконай завдання у Thonny!!!
Вікно з інструментом для малювання.
import turtle
turtle.reset()
Вікно з черепашкою (інструмент для малювання)
import turtle
turtle.shape("turtle")
Сніжинка
import
turtle
turtle.shape("turtle")
for i in
range(**):
turtle.forward(***)
turtle.goto(0,0)
turtle.right(**)
Домашнє завдання.
olyagrygorivna@gmail.com
Розгалуження.
a=int(input("Веди перше число..."))
b=int(input("Веди друге число..."))
if a>b:
max=a
min=b
else:
max=b
min=a
print("Більшим є число - ",max)
print("Меншим є число - ",min)
Домашнє завдання.
olyagrygorivna@gmail.com
Задача 1
Шерлок Холмс та лікар Ватсон, розслідуючи злочин, встановили, що правопорушник: L км проїхав автомобілем; K разів довше подорожував потягом; 60% шляху, проведеного в потязі, він плив на пароплаві. Скільки всього кілометрів подолав зловмисник, намагаючись уникнути правосуддя? |
Операція присвоєння. Вимоги до імен змінних .
Для того, щоб “запам‘ятати” значення досить присвоїти його змінній. Для цього використовується спеціальний оператор присвоєння, який позначається знаком рівності (=).
message = “Hello world!”
n = 12
pi = 3.14159
Слід обирати осмисленні назви змінних. Імена змінних можуть бути довільної довжини, але намагайтесь обирати не занадто короткі та не занадто довгі імена – від цього залежить зручність читання програми.
При заданні імен в Пітоні можна використовувати:
¤ будь-які латинські літери,
¤ цифри (0-9),
¤ знак _ (знак підкреслення).
Знак підкреслення може використовуватись для відділення слів, що утворюють ім‘я змінної. Наприклад, user_name, full_price.
Але назви змінних не можуть:
¤ починатись із цифри,
¤ містити пропуск та специфічні знаки ($, %, &, @, !, …),
¤ набувати значень команд (print, input, …).
Варто пам’ятати, що Python чутливий до регістру (розрізняє великі та малі літери). Змінні X та x – це різні змінні.
Змінна
Типи динних
Починаємо вивчати Python....
Вправа 1.
print('Я
вивчаю інформатику')
print('Обчислення')
print(2*5+5)
print('7+5=',7+5)
print("15"*5)
print("mama"*3)
print("Я справився із завданням")
Вправа 2.
print(25**0.5)#добування кореня
print(15%6)#остача ділення
print(15//6)#ціла частина від ділення
print(3+5)#додавання
print(5-3)#віднімання
print(4*6)#множення
print(42/7)#ділення
Завантаж Python на свій комп'ютер.
Code Editor
Спробуйте Blockl
Тонні IDE Python для початківців ...... завантаж собі на комп'ютер
29 вересня
Завдання 16, стор. 28
https://cutt.ly/PrlMxqs
https://cutt.ly/wrlMvBu
https://cutt.ly/grlMne9
Після перегляду відео складіть у текстовому документі контрольний список дій, які б ви порекомендували героям відео. Надішліть цей список (вкладення) двом однокласникам, а копію вчителю інформатики.
Вправа 2, стор.24
Напишіть короткий твір або створіть схему, як потрібно спілкуватись в інтернеті. Надішліть цей документ (вкладення) двом однокласникам, а копію вчителю інформатики.
5 травня
Графічні можливості модуля turtle
Черепашка дивиться строго направо і готова виконувати команди. Малює вона ніби пером. За настройками напочатку виконання перо в неї опущене і при пересуванні буде залишати слід.
Команди переміщення черепашки
forward(60) - проповзти вперед 60 кроків (пікселів).
left(50) - повернутися наліво на 50 градусів.
right(90) - повернутися направо на 90 градусів.
circle(30) - намалювати коло радіуса 30, яке повністю знаходиться зліва від положення черепашки.
circle(-30) - намалювати коло радіуса 30, яке повністю знаходиться справа від положення черепашки.
Ця система координат невидима. Команда переміщення черепашки у координати (50, 90) має вигляд
goto(50, 90)
При цьому напрямок, в якому дивиться черепашка не змінюється, ця команда не повертає черепашку.
Команди малювання
down() - опустити перо. Після цієї команди черепашка почне залишати слід при будь-якому своєму пересуванні.
up() - підняти перо. Після цієї команди при пересуванні черепашка не буде залишати слід, поки ми знову не дамо команду down()
width(3) - встановити товщину сліду (пера) черепашки 3 пікселів.
сolor('red') - встановити червоний колір пера (сліду) черепашки. Колір має бути текстовим рядком з назвою кольору англійською мовою, наприклад, ‘red', ‘yellow', ‘green', ‘blue', ‘brown'. Без використання цієї команди черепашка малює чорним пером.
fill() - використовується для малювання зафарбованих областей. Починаючи малювати зафарбовану область, дайте команду fill(1), а закінчивши малювання області - fill(0).
26 березня
Бібліотека turtle - це розширення мови Пітон, що дозволяє малювати на екрані нескладні малюнки. Уявіть собі, що по екрану комп'ютера повзає маленька черепашка (turtle) . Ви можете управляти рухом черепашки, віддаючи їй різні команди виду "Проповзти вперед на 10 пікселів", "Повернути праворуч", "Повернути ліворуч". Після того, як ви віддасте їй команду "Почати малювати", черепашка залишатиме за собою слід, поки не отримає команду "Кінчити малювати". Управляти черепашкою можна за допомогою інструкцій Пітона.
Ось як, наприклад, виглядає програма, яка малює квадрат:
import turtle # Підключаємо модуль turtl
turtle.reset () # Очищаємо екран, наводимо черепашку в початкове положення
turtle.pendown () # Опускаємо перо перо (початок малювання)
turtle.forward (50) # Проповзти 50 пікселів вперед
turtle.left (90) # Поворот вліво на 90 градусів
turtle.forward (50) # Малюємо другу сторону квадрата
turtle.left (90)
turtle.forward (50) # Малюємо третю сторону квадрата
turtle.left (90)
turtle.forward (50) # Малюємо четверту сторону квадрата
turtle.penup () # Підняти перо (закінчити малювати)
turtle.forward (100) # Відвести черепашку від малюнка в сторону
turtle.mainloop () # Затримати вікно на екрані
Основні команди:
повзаємо (рух):
forward(distance)Проповзти вперед на distance пікселів;
backward(distance)Проповзти назад на distance пікселів;
right(angle)Повернутися наліво на angle градусів;
left(angle)Повернутися направо на angle градусів;
goto(x, y)Перемістити черепашку в точку з координатами (x, y);
setx(x)Встановити x координату черепашки;
sety(y)Встановити y координату черепашки;
home()Повернути черепашку додому - в точку, з координатами (0,0);
circle(radius)Намалювати коло радіуса | r |, центр якої знаходиться зліва від черепашки, якщо r> 0 і справа, якщо r <1;
dot(size, color)Намалювати точку діаметра size кольору color. Параметр color необов'язковий;
speed(speed)Встановити швидкість черепашки. speed має бути від 1 (повільно) до 10 (швидко), або 0 (миттєво);
малюємо:
pendown()Почати малювати;
penup()Закінчити малювати;
pensize(width)Встановити діаметр пера в width;
pencolor(colorstring)Встановити колір лінії, яка малює черепашка (наприклад, 'brown'... );
showturtle()Показати черепашку;
hideturtle()Сховати черепашку;
write(text)Вивести текст text ;
23 березня
Умовний оператор мовою Python
if - означає "якщо", а else - означає "інакше"
Всі дії записуються на певній відстані від лівого краю відносно операторів if та else, так у Python позначається вкладення одних команд в інші.
Приклад.
1. Відгадай число "Парні та непарні числа". Нехай n - загадане число.
Домашня задача.
Визначити хто із двох учнів вищий та вивести ім'я вищого учня.
16 березня
2 березня
Задача 1
Шерлок Холмс та лікар Ватсон, розслідуючи злочин, встановили, що правопорушник:
L км проїхав автомобілем;
K разів довше подорожував потягом;
60% шляху, проведеного в потязі, він плив на пароплаві.
Скільки всього кілометрів подолав зловмисник, намагаючись уникнути правосуддя?
Контрольні приклади
1) L= 100, K= 3 => 580.0
2) L= 1436, K= 2 => 6031.2
| |
Типи даних у програмуванні
Тип даних – це набір значень та операцій, які над ними можна виконувати.
Наприклад, числа можна множити або ділити. Але ці операції неможливо виконати над словами чи літерами.
Змінні можуть набувати значень різних типів. Розглянемо деякі стандартні типи мови Python.
Операція присвоєння. Вимоги до імен змінних
Для того, щоб “запам‘ятати” значення досить присвоїти його змінній. Для цього використовується спеціальний оператор присвоєння, який позначається знаком рівності (=).
message = “Hello world!”
n = 12
pi = 3.14159
Слід обирати осмисленні назви змінних. Імена змінних можуть бути довільної довжини, але намагайтесь обирати не занадто короткі та не занадто довгі імена – від цього залежить зручність читання програми.
При заданні імен в Пітоні можна використовувати:
¤ будь-які латинські літери,
¤ цифри (0-9),
¤ знак _ (знак підкреслення).
Знак підкреслення може використовуватись для відділення слів, що утворюють ім‘я змінної. Наприклад, user_name, full_price.
Але назви змінних не можуть:
¤ починатись із цифри,
¤ містити пропуск та специфічні знаки ($, %, &, @, !, …),
¤ набувати значень команд (print, input, …).
Варто пам’ятати, що Python чутливий до регістру (розрізняє великі та малі літери). Змінні X та x – це різні змінні.
17 лютого
Задача. Знайди більше з двох чисел.
Вхідні дані: а і b
Вихідні дані: max i min
a=int(input("Веди перше число..."))
b=int(input("Веди друге число..."))
if a>b:
max=a
min=b
else:
max=b
min=a
print("Більшим є число - ",max)
print("Меншим є число - ",min)
10 лютого
Вправа 1.
Вправа 2.
Вправа 3.
Вправа 4, (домашнє завдання).
25 листопада
Практична робота.
Типи даних
Типи даних в Excel
Як ви вже
знаєте, в робочій книзі Excel може міститися довільне число робочих
листів, а кожен робочий лист складається з більш ніж 17 млрд. комірок. В
комірці можуть перебувати дані одного з трьох типів:
числове
значення;
текст;
формула.
На робочому
аркуші Excel можуть перебувати також графіки, малюнки, діаграми,
зображення, кнопки та інші об'єкти. Насправді ці об'єкти розташовані на
графічному рівні. Графічний рівень - це невидимий шар, розташований
поверх робочого листа.
Числові значення
Числові
значення, або просто числа, висловлюють різні кількісні співвідношення даних певного
типу, наприклад обсяги продажів, число службовців фірми, атомна вага, тестові
оцінки і т.д. Числові значення, введені в комірки робочої таблиці, можуть
використовуватися в формулах і діаграмах. Числовими значеннями можуть бути
також виражені дати (наприклад, 26.02.2011) або час (наприклад, 15:24:35).
Excel дозволяє досить ефективно працювати з цими типами даних.
Текст
Крім
числових значень, в робочий лист часто вводять текст. Як правило, текст
використовується для позначення числових даних і заголовків стовпців або для
представлення якої-небудь пояснювальної інформації до таблиці.
Текст, який
починається з числа, все одно вважається текстом. Наприклад, якщо ви введете в
комірку текст, скажімо, 12 службовців, то програма буде вважати це текстом, а
не числом. Тому цю комірку не можна використовувати в обчисленнях. Якщо ви
хочете використовувати це число в обчисленнях, введіть число 12 в
одну клітинку, а текст службовців - в сусідню комірку справа.
Числові обмеження Excel.
Початківці
часто задають питання про типи чисел, використовуваних Excel. Вони
цікавляться також, наскільки великими можуть бути числа і наскільки точним є
представлення великих чисел.
Для
представлення чисел в Excel використовується 15 цифр.
Наприклад, якщо ви вводите велике число, таке як 123456789 123456789 (18
цифр), Excel зберігає його з точністю до 15 цифр: 123 456 789 123 456
000. На перший погляд таке обмеження може здатися досить жорстким, але на
практиці це рідко викликає які не будь проблеми.
Все ж не
варто забувати про це обмеження при введенні номерів кредитних карт. У
більшості систем номер кредитної картки складається з 16 цифр. Внаслідок
обмеження після введення номера Excel автоматично замінить останню
цифру номера нулем. Щоб обійти це обмеження, слід вводити номери кредитних карт
як текст. Для цього перед введенням змініть формат комірок на Текстовий (оберіть
Головна -> Число і в списку, що розкривається Числовий
формат виберіть пункт Текстовий). Також можна вводити перед номером
кредитної картки будь-який нечислової символ, наприклад апостроф. Так чи
інакше, Excel інтерпретує вміст комірок як текст, а не число.
Нижче
наведені інші числові обмеження Excel.
Найбільший
позитивний число - 9,9Е + 307.
Найменший
негативний число - -9.9Е + 307.
Найменша
позитивне число - 1Е-307.
Найбільший
негативний число - - 1Е-307.
Ці числа
представлені в експоненційному форматі. А якщо висловити його звичайною
мовою, то, наприклад, найбільшим позитивним числом є добуток чисел 9,9 і
10 в степені 307, іншими словами - 99 з 307 нулями. Але пам'ятайте, що Excel
зберігає тільки 15 значущих чисел, інші будуть замінені нулями.
10 листопада
4 листопада
21 жовтня
1. Що
таке Інтернет речей? Із чого він складається
2. Яким
чином Інтернет речей створює новий життєвий простір людини?
3. Із
чого складатиметься
Інтернет майбутнього?
4. Що
ви розумієте під Smart-технологіями?
Чи використовуються вони у вашій школі?
5. Назвіть популярні так звані
«розумні речі», або Smart-речі
22 вресня
15 вересня
14 травня
Задача#1
Задача#2
14 квітня
2 квітня
Малювання в Python за допомогою вкладених циклів.
10березня###урок7
4 березня ### урок 6
Теорія..
import turtle
turtle.shape("turtle")
turtle.forward(100)
import turtle
turtle.shape("turtle")
for i in range(6):
turtle.forward(100)
turtle.goto(0,0)
turtle.right(60)
import turtle
turtle.shape("turtle")
for i in range(7):
turtle.forward(100)
turtle.goto(0,0)
turtle.right(52)
25 лютого ###урок 5
Вправа 1. Яке число більше?
a=int(input("Веди перше число..."))
b=int(input("Веди друге число..."))
if a>b:
max=a
min=b
else:
max=b
min=a
print("Більшим є число - ",max)
print("Меншим є число - ",min)
a=int(input("Веди перше число..."))
b=int(input("Веди друге число..."))
c=int(input("Веди третє число..."))
if a>b:
max=a
else:
max=b
if c>max:
max=c
print("Найбільше число - ",max)
18 лютого ###урок 4
a=int(input("Введіть довжину острова "))
k=int(input("Введіть кількість Робінзонів "))
n=int(input("Введіть норму площі на кожного Робінзона "))
s=a*a
m=s/k
if m>=n:
print("Місця достатньо! ))")
else:
print("Місця не вистачає! ((")
|
print("Відгадай загадку:Що літає, крил не має, але крила підіймає?")
answer= input("Уведіть відповідь...")
if answer==("вітер"):
print("Правильна відповідь! Молодець!")
else:
print("Відповідь не правильна! ((")
|
Основи програмування на Python.
21.01.2019
Компілятор це програма, що виконує компіляцію.
Коротко компілятор можна
визначити як програму або технічний засіб, що виконує компіляцію.
Історично компілятором називалась програма, що зв'язувала підпрограми, чим
і зумовлено походження слова. Сьогодні це завдання виконує компонувальник.
Для виконання програма не завжди повинна бути перекладена компілятором,
існує також інший принцип: покрокове виконання програмних інструкцій інтерпретатором.
|
Урок 3 |
15.10.2018
2015-06-10
Немає коментарів:
Дописати коментар